Jdi na obsah Jdi na menu
 


Virtuální pobočka RBP bude díky rezervačnímu systému funkčnější a dostupnější

16. 8. 2021

 

Zdravotní pojišťovna RBP, která provozuje mobilní aplikaci „my213“ a v rámci komplexní online komunikace svým klientům nabízí i služby virtuální pobočky ke konzultacím s operátorem prostřednictvím videohovorů, nyní přichází s jejím vylepšením. Jsou to poznatky z půlročního provozu, v jehož průběhu RBP odbavila stovky klientů a současně monitorovala technické a funkční parametry této služby.

 

Hlavní novinkou je přímá rezervace hovorů v rezervačním systému Virtuální pobočky na webových stránkách RBP. V termínu a čase, který klientům bude nejlépe vyhovovat a který si sami zvolí, nejméně však 2 hodiny předem. To jim umožní pohodlnou komunikaci bez ohledu na to, zda jsou doma, v práci nebo například na dovolené. Konzultaci formou videohovoru může zájemcům zarezervovat i operátor na bezplatné telefonní lince 800 213 213. 

 

„Nově zavedeným a v praxi prověřeným systémem, který naši občané používají například k rezervaci kontaktu s bankou nebo na očkování proti Covidu-19, chceme eliminovat počáteční problémy s přetížením spojení, kdy se k nám do virtuální pobočky snažily připojit najednou řádově desítky lidí. Ti pak čekali ve frontě a spojení raději předčasně ukončili. To už by nyní mělo být minulostí,“ říká Ondřej Koutný, vedoucí kontaktního centra RBP.  

 

Virtuální pobočka bude zájemcům od srpna k dispozici každý pracovní den v době od 8 do 15 hodin.

„Video komunikace s RBP je opravdu velmi jednoduchá, pohodlná a nevyžaduje žádné zvláštní požadavky na počítače nebo mobily. Proto jsme ji připravili tak, aby ji mohli využívat všichni naši klienti bez výjimky. Stačí, když navštíví naše stránky stránky RBP, zdravotní pojišťovna | RBP zdravotní pojišťovna (rbp213.cz) a vyplní jenom několik základních údajů,“ dodal Ondřej Koutný.

 

 

rbp2.jpg

 

 

 

 

 

 

Zdroj, logo: RBP